TCC-benchmark ©

Door uw vestigingen met elkaar te vergelijken en af te rekenen, maar vooral te belonen op klantgericht ondernemen, zal uw totale organisatie niet alleen klantgerichter ondernemen, maar daardoor ook meer winst genereren. Winst niet alleen in financiële zin, maar ook in personele zin.

Dit concept draagt niet alleen bij aan intern leerproces, vestigingen kunnen van elkaar leren, maar ook aan een duidelijkere profilering naar buiten en een nieuw aanknooppunt voor de interne communicatie. Kortom, niet alleen de afzonderlijke vestigingen zullen meer bijdragen, uw totale organisatie komt op een hoger plan te staan. Synergie in optima forma. U zult zien dat de neuzen dezelfde kant opgaan. En welke kant is dan beter, dan die van de klant?

menukaart

Het concept biedt u een keur aan mogelijkheden. Alles is gestaafd op kennis van klantenbinding, koopmotieven en motivatietechnieken. Hierin zijn zaken opgenomen als een intern campagneplan, toetsing en zelfs een structuur van intern stage lopen om zo van elkaar te leren. Daarnaast zijn er nog veel meer middelen bedacht. Samen met u wordt er gekeken welke facetten binnen uw organisatie het meeste effect zouden hebben. Hieruit kan een op uw organisatie toegespitst concept samengesteld worden. Net zo breed of beperkt als u zelf wenst. En voor de toekomst is het eenvoudig uit te breiden.

maatwerk

Vervolgens wordt dit concept zo uitgewerkt dat u dit, elk jaar, of met een door u gekozen frequentie, kunt  herhalen. Op die manier kan het concept in uw eigen bedrijfsvoering geïntegreerd worden.