SCC maakt uw organisatie klantgerichter, helpt u concurrentievoordelen uit te nutten en zo veel mogelijk buiten prijsconcurrentie te blijven. Hiertoe worden pragmatische oplossingen geleverd die direct inzetbaar zijn. We begeleiden u om dit ook daadwerkelijk te gaan doen. Onze diensten worden onderverdeeld in onderzoeken, concepten en communicatietrajecten.
Omdat we vanuit een methodiek in plaats vanuit een product werken, ontwikkelen we altijd klant-specifieke oplossingen, die naadloos aansluiten op uw behoefte.
Tevens worden we ingezet om ingewikkelde of langlopende klachten op te lossen, medewerkers te coachen en het begeleiden van allerhande customer care-vraagstukken. Dit gebeurt op basis van een projectprijs of een strippenkaartformule of een combinatie van beiden.
Voor onderzoeken hebben we vanuit verschillende disciplines en invalshoeken een geheel eigen methodiek ontwikkeld om te komen tot zo veel en zo praktisch mogelijke resultaten.
lees meerIngegeven door praktijkvraagstukken zijn concepten ontwikkeld om organisaties langduriger te begeleiden met klantenbinding. Het duidelijk maken van de rol van medewerkers hierin, maar vooral het actief maken van deze medewerkers staat altijd centraal.
lees meerOp basis van de ervaring vanuit diverse klantprojecten zijn voor communicatievraagstukken verschillende diensten ontwikkeld. Deze kunnen we voor u verzorgen, of we kunnen u of uw medewerkers trainen dit zelf effectief in de praktijk te brengen.
lees meer